სავარჯიშო პროგრამა

იქიდან გამომდინარე, რომ ეხლა თბილისში არ ვიმყოფები ვერ ვახერხებ ფიტნეს კლუბში სიარულს, ამიტომ ინტერნეტში დავიწყე ისეთი ვარჯიშების ძიება, რომლის შესრულებაც სახლის პირობებში იქნება შესაძლებელი, ვნახე და გამოვცადე ძალიან ბევრი სავარჯიშო პროგრმაები, ზოგი მათგანი ძნელი შესასრულები იყო და დიდი დრო მიქონდა, ვისაც აქვს საკმარისი დრო და ენეგრია ძალიან კარგია ტრეის ანდერსონის მეტამორფოზა, რომელიც დაყოფილია ოთხ დისკად სხეულის სხვადასხვა ტიპისთვის, მეტამორფოზა 90 დღიანი პროგრამაა და ორი ნაწილისგან შედგება, ერთი კარდიო რომელიც 90 დღის მანძლზე უცვლელია და 30 წუთიანია, მეორე კი ტრანსფორმაცია, რომელიც ყოველ 10 დღეში იცვლება და ასევე 30 წუთიანია, ეს არ არის მარტივი შესასრულებელი პროგრამა, ასე რომ დამწყებთათვის უკეთესია სხვა პროგრამის შერჩევა, მაგალითად ჯილიან მაიკლსის – 6 Week Six-Pack. რომელიც ორი დონისგან შედგება ვიდეოები 13 წუთიანია, მაგრამ ძალიან დამღლელი, მე პირდად პირველი ვიდეოს შესრულების შემდეგ წელს ქვევით ყველა კუნთი მტკივა😀 მაგრამ ნელ-ნელა შევეჩვევი🙂

პირველი დონე:

1) პირველი დღე

2) მეორე დღე

3) მესამე დღე

4) მეოთხე დღე

მეორე დონე:

1) პირველი დღე

2) მეორე დღე

3) მესამე დღე

4) მეოთხე დღე

large (6)