მენსტრუალური ციკლი და დიეტა

ალბათ ხშირად გაგიგიათ იმის შესახებ, რომ დიეტის დროს ადამიანის სხეულის მასა არ იცველბა, როგორც არ იკლებს ასევე არ იმატებს, ხოლო ამ პერიოდის დასრულების შემდგომ ერთბაშად დაიკლებთ ან მოიმატებთ, ამ თემასთან დაკავშირებით ბევრ ისეთ ჭორს გაიგებთ რომელიც არასწორია

რა ხდება სინამდვილეში

მენსტრუაციული ციკლი და წონაში კლება როგორც სხვადასხვა პროცესი ერთმანეთთან კავშირშია, მაგრამ ეს არის ინდივიდუალური, ვინაიდან ამ დროს შეიძლება როგორც სწრაფი კლება ასევე მომატებაც, მაგრამ ამ ყველაფერს განსაზღვრავს კონკრეტული დღეები.

პირველი დღე არის ყველაზე კარგი დღე🙂 ამ დროს სხეული იწყებს აქტიურ მოძრაობას, რის შედეგადაც იწვის ცხიმები, მეორე დღეს სხელული გადადის პასიურ მდგომარეობაში რაც ხელს უწყობს ცხიმების დაგროვებას, ამ პერიოდების განმავლობაში არ შეიძლება როგორც სიმძიმეების აწევა ასევე ვარჯიში და ზედმეტი ფიზიკური დატვირთვა, მაგრამ თქვენ შეგიძლიათ ისეირნოთ, რის შედეგადაც დაიწვება ცხიმები, მეოთხე დღიდან ფიზიკური დატვირთვის ხარისხი უბრუნდება ჩვეულ ნორმას, ამ დღეებში კი უკვე შეგიძიათ  როგორც სახლის პირობებში ვარჯიში ასევე ფიტნეს კლუბში სიარულიც.

ასე რომ ამ პერიოდის განმავლობაში ნუ შეწყვეტთ დიეტას და ნუ გადახვალთ პასიურ ცხოვრებაზე, უბრალოდ მიიღეთ რაც შეიძლება მეტი ცილები🙂