როგორ გავუმკლავდეთ მადას

გონებრივი დატვირთვა

თუ ატყობთ, რომ გონებრივი სამუშაო მადას გიზრდით, სასურველია (სამსახურში/სასწავლებელში) თან იქონიოთ ისეთი დაბალკალორიული საკვები როგორიცაა ხილი ბოსტნეული, ხოლო თუ მათი ტარების და გამოყენების საშუალება არ გაქვთ, კარგი იქნება თუ შეიძენთ ხლებცის, რომელიც ნებისმიერ მაღაზიაშ საკმაოდ დაბალ ფასად იყიდება, ამიტომ მისი შეძენა ნებისმიერ დროსაა შესაძლებელი

ძილი

ძილის უმარისობა იწვევს, ორ ჰორმონს შორის ბალანსის დარღვევას, ამის გამო მათ ვისაც ცუდათ ძინავთ უჭირთ გააკონტროლონ ჭამის ზომიერება, სწორედ ამიტომ ადამიანს დღე-ღამეში აუცილებლად უნდა ეძინოს 8 საათის განმავლობაში

ფსიქოლოგია

ადამიანებს ხშრად აქვთ ისეთი ფსიქოლოგიური მომენატები, როდესაც ჰგონიათ, რომ შიათ, არადა სინამდვილეში ეს არ არის ნამდვილი შიმშლის გრძნობა, ამიტომ სანამ “უაზროდ” დაიწყებთ ჭამას კარგად დაფიქრდით რა მიირთვით დღეს და შეეცადეთ განსაზღვროთ შესაძლებელია თუ არა ეხლა თქვენ გშიოდეთ

ვარჯიში

ხშირად ამბობენ, რომ ფიზიკური დატვირთვა ცუდია, რადგან ამ დროს სხეულში მადის მასტიმულირებელი ჰორმონის დონე იზრდება, ჩვენ ამ დებულებას შეგვიძია დავეთანხმოთ, ოღონდ ნაწილობრივ, რადგან ეს ეხება მხოლოდ იმ შემთხვევებს, როდესაც ფიზიკური დატვირთვა არის ძალოვანი, ხოლო ნებისმიერი აერობიკა, მაგალითად სირბილი, პირიქით ამცირებს შიმშლის გრძნობას