შექმენი შენი მენიუ :)

ჩემი თვალსაზრისით სწორედ ეს არის ამ დიეტის ყველაზე დიდი პლიუსი, რომ შეგიძლია შენ თვითონ შეიქმნა შენი ყოველდღიური და რაც მთავარია მრავალფეროვანი მენიუ🙂 მაგრამ ამისთვის არსებობს ერთადერთი წესი, რომელიც აუცილებლად უნდა გავითვალისწნოთ🙂 მენიუ უნდა შედგებოდეს 6 პინქტისაგან

1) საუზმე

2) წახემსება

3) სადილი

4) წახემსება

5) ვახშამი

6) დესერტი

ამ ყველაფერ კი აუცილებლად უნდა ჩავამატოთ თუნდაც მსუბუქი ფიზიკური დატვირთვა, დროის ნებისმიერ შუალდეში, როგორც თქვენ მოგიხერხდებათ🙂

სწორედ ასეთია ჯანსაღი კვების გრაფიკი🙂 რათქმაუნდა ეს ყველაფერი ჩვენთვის განკუთვნილი კალორიების რაოდენობაშ უნდა ჩადეს🙂

Image